Selecteer een pagina

Ondernemers interviewen bij een ING-evenement

tekst

Communicatieadviesbureau Contenture vroeg mij om aantal keer aanwezig te zijn bij BusinessBoost On Tour, om ondernemers te interviewen. Die wisten dat niet van tevoren, dus ter plekke vroeg ik een aantal ondernemers of ze wilden meewerken voor een artikel op businessboost.nl. Per bijeenkomst deed ik zo’n zes korte interviews en als er een extra spreker (een van de ondernemers) was, interviewde ik die ook.

Direct na iedere bijeenkomst schreef ik twee artikelen van elk maximaal 800 woorden, op basis van de briefing van Contenture. De volgende dag leverde ik de conceptteksten bij Contenture aan, verwerkte hun feedback en mailde de geïnterviewden de tekst voor akkoord. Klik op de link hiernaast om een van mijn artikelen op businessboost.nl te lezen.

Ondernemersplatform BusinessBoost is een initiatief van ING en MKB-Nederland. Daaraan gekoppeld zit BusinessBoost On Tour, een serie bijeenkomsten door het land waarbij ondernemers adviezen krijgen voor hun bedrijf(smodel). De bijeenkomsten worden geleid door Patrick van der Pijl, CEO van Business Models Inc. en auteur van Business Model Generatie

Opdrachtgever: Communicatieadviesbureau Contenture Lees artikel
Share This